Knížecí stolec na kole

náročnost: težká
občerstvení: Nová Pec
terén:90 % zpevněná cesta, 10 % nezpevněná cesta

Na kole pojedete od apartmánu přes centrum Nové Pece a most přes Vltavu. Za mostem začíná cyklostezka 33, vydáte se směrem na Horní Planou až k železniční stanici Pernek, za ní odbočte doleva do kopce po cyklotrase 1252, pokračujte stále po cyklotrase 1252 až na rozcestí Uhlíkovský potok – most. Dále po modré turistické značce na Knížecí stolec (rozhledna). Vraťte se asi 2,0 km po stejné trase, pak odbočte doprava na zpevněnou cestu, po které pokračujte k Uhlíkovskému rybníku. Odbočte doprava a pokračujte po cyklotrase 1252 k autobusové zastávce v Arnoštově, 100 m za autobusovou zastávkou odbočte doleva na zpevněnou cestu, po které se dostanete k mostu přes Blanici. Pokračujte dalších 1,1 km, pak zahněte doprava a za dalších 800 m odbočte doleva na nezpevněnou lesní cestu, po které se dostanete na modrou turistickou značku. Zahněte doleva a po modré turistické značce dojedete do Dolní Sněžné. Z Dolní Sněžné pokračujte po žluté turistické značce přes obec Pěkná až k železniční stanici Pěkná. Dále po cyklotrase 33 zpátky do Nové Pece. Aktuální informace ohledně vstupu do vojenského prostoru naleznete zde: www.vojujezd-boletice.cz